Wednesday, March 17, 2010

Siapakah Gerangannya Di sebalik Tabir

Bila baca blog saya, saya percaya mesti de ramai anda2 di luar sana yang tertanya2 sapekah gerangannye uncle law tu.. Selalu saya sebut2 dalam entry2 saya.. hehehe.. Uncle law tu adalah gelaran untuk incik tunang saya. Kenapa saya sebut uncle law..?? Ni sume kisah 5tahun yang lalu.. Mule2 kenal dia.. Saya de 1tabiat yang bagi orang lain nampak macam pelik sangat. Iaitu... Saya suke save name unik2 dalam phonebook HP saya. Contoh macam Honey Bee (my fren), Anakcondas (my sis). Pelik kan??


Mase mule2 kawan dengan uncle law, saya tak nak kawan2 tau saya berkawan dengan sape mase tu. Maka terhasil la perkataan uncle law tu.. UNCLE = WAK (dia ni anak jawa gak. Dan mase belajar dulu kawan2 dia suke panggil dia WAK). Tak nak bagi orang perasan, saya gantikan dengan UNCLE. Untuk Law tu pulak, LAW = HAKIM (nama panggilan dia yang biase orang lain panggil). Same gak kes nye, sebab tak nak orang perasan, so dari perkataan LAWYER, saya pendekkan menjadi LAW sahaja. Heheee.. Mule2 uncle law ni pun tak tau saya save name dia sebagai uncle law dalam hp. Yelaaa.. Malu la kan.. Bile dia dapat tau, dia sendiri pun terkejut. heheee.. Lama gak saya berjaya sorokkan dari pengetahuan uncle law sendiri.



ni la uncle law saya tu.. camne?? dah puas hati?? heee..

Untuk julung2 kalinye, hari ni saya nak promote sket la uncle law kat blog saya ni. Sebelum ni sebut nama je kan. Tak pernah jaja gambar dia. Lelong..lelonggg.. Jualan penghabisan stok sebelum terlambat.. HahahhHHahaa... Pastu sendiri nanges gigit jari.. Saya dah beli borong tau.. Huuuuu..

4 comments:

MASYA said...

haha bersidai baju kt lampu tu pe cite...nk cpt keringkan baju ke???

cik3zza said...

hahahaaa.. nmpk je bdak ni.. tu bkn bju la.. tu towel.. nsib baik bkn tuttt..tuttt..

Fathullah Hakim | FH said...

amboi2 mucuk2 sorng ni..dh terkantoi dh.hehehe.seb baik xnmpk muke sgt.huhu.

cik3zza said...

xnmpk sgtla.. 'gelap' semacam jeee..