Wednesday, March 17, 2010

Kilauan Mempersona Lambang Cinta Sejati

Semalam dah cerita yang saya dah bersedia untuk serius memikirkan urusan perkahwinan saya. Banyak perkara yang perlu saya fikirkan rupanya. huhuuu.. So malam tadi gigih la selak segala koleksi2 majalah pengantin yang ada. Saje mencari tips2. Kot la dalam list 'things to do' saya masih ade yang tertinggal dan terkurang.

Kalau ikut list kami, sepatutnya kami dah tempah rantai untuk majlis batal air sembahyang nanti pada febuari yang lepas. Tapi tertunda lagi nampaknya. Kebiasaanya simbol untuk perkahwinan adalah cincin. Tapi saya mahukan rantai leher berloket 'E' pada majlis tu nanti. Saje nak kan kelainan pada hari bersejarah kami nanti. Dan loket 'E' tu adalah simbol nama saya sendiri -ezza-



saya mahukan yang simple camni je. cume loket tu tukar kepada huruf 'E'. tapi yang ni pun dah cantik sangat. kalau la boleh dapat


lebih kurang camni gak la. tapi nak yang lagi comel



Owhhh.. Semalam saya dah tengok2 gak design cincin untuk uncle law nanti. Nanti mase nak beli dah senang. Dah tau nak yang camne.

yang ni cantik gak. tapi nampak too simple sangat tak??



ehhh.. yang ni couple ring. boleh bagi uncle law 1, saya 1.. heeee..



yang ni pun cantik. cume gemuk skit. ni tengok untuk uncle law ke sendiri punye ni?? heee...

Bile dah tengok cincin comel2, rase macam best pulak kalau boleh dapat cincin sekali kan.. Kot la tibe2 mase nak beli nanti uncle law cakap nak bagi cincin kat saya.. (PERHATIAN TO UNCLE LAW : simpan duit lebih sikit ehhh.. ni saya nak tunjuk cincin yang saya sukeeeee sangat2 ni..) hehehe..

yang ni tetap menjadi pilihan pertama saya. kau tetap di hati lah konon ni




yang ni pilihan kedua. cantik gak



yang ni simple tapi cantik



yang ni pun cantik dan unik




yang ni simple je but nice too


Tibe2 jadi banyak sangat pilihan kan?? Cincin tu saje2 je pun. Kot2 la de rezeki boleh dapat dalam pakej sekali. hahahaaa.. Tamak betul. Apa2 pun pilihan saya, mesti la rantai beserta loket 'E' yang perlu di utamakan dulu.

No comments: