Wednesday, March 24, 2010

Nak Bersumo ke Nak Berjemur

Nak tulis pendek je pagi ni. boleh percaya ke?? kalau dah membebel mane nak sedar dah tulis panjang gile sebenarnye. suke merapu. cume nak bagitau...


Nampak tak pe yang tertulis dalam pic kat atas tu. saje je upload bagi kecik. hoyeaaahhh... hoyeahh.. dah dapat jemputan ke Gatsby Deodorant Street Fair. 1st time nak join event bersama nuffnang ni.. camne la agaknye nanti.. segan pulak rase. biase la.. saya ni kan pemalu.. *auwww.. aauuww..* tapi macam tak sabar pun de gak. haiiisshhh.. macam-macam la saya ni. tunggu je la mase tu tibe nanti. kite jumpe kat sane nanti ehh.. btw, thanks kat nuffnang sebab bagi peluang camni kat blogger baru macam saya.

Harap-harap plan nak pegi Pulau Redang bukan tarikh yang same dengan event ni. kalau tak, melepas la saya nak hitamkan kulit berjemur sambil pakai bikini di tepian pantai nan indah macam minah saleh. ehh.. melepas la peluang nak mencandat sotong.

1 comment:

mudah said...

apsal dia x jemput aku ek...hua hua...kui kui..x aci nih..