Thursday, March 25, 2010

Telefon Berbunyi Ring..Ring..Ring

Hello.. Selamat Pagi.. Saya cikezza. Boleh saya bantu anda.. huuwwaaa.. Pagi-pagi lagi dah merapu cakap yang bukan-bukan. Pe kene la ni. Masalah jiwa ke?? Tak.. Tak.. Ni tengah praktis tatacara menjawab panggilan telefon la. Kene ucapkan salam, kene kenalkan diri pastu baru la offer bantuan *macam la boleh membantu sangat*

Sebenarnye bukan nak cakap pasal tatacara ni. Tapi nak bagitau bahawasanya... "harap maaf talian telefon anda telah disekat".. huwwaaaa.. Pagi-pagi lagi incik celcom dah kerat talian. Pagi betul incik celcom ni buat keje. Alaaa.. Saya lambat sikit je bayar bil. Incik celcom tak kesian ke kat saya. Pakai tepon canggih manggih tapi tak boleh buat call maupun nak mesej *canggih la sangat*

Susah betul kalau telefon kene sekat ni. Macam-macam urusan pun tersekat gak. Jap ek incik celcom. Jap lagi saya bayar bil. Tunggu ekk.. Tu la.. Incik celcom dah warning banyak kali hari tu dok abaikan je.. Kan dia dah marah.. Padan mukaaa.. Ni semua gara-gara nak tunggu gaji baru nak bayar bil la ni.. huhuuuu..

3 comments:

d.i.m said...

kiki lain x bayar cecepat, xdala incik celcom kerat line tu.....

summary...used prepaid is better than line itself, my prepaid is always active n can call,sj nk bg jelez (***bisik dgn muka berlagak)

cikezza said...

owwhh incik dim.. sje bg jeles ehhh.. xpe..xpe.. tggu jap lg byar bil..

fathullahHAKIM said...

dh bole gune dh..