Friday, March 19, 2010

Show Your Love Melalui Aiskrim


Tahukah anda pic pe yang kat atas tu?? saya percaya mesti dah ramai yang dah tau kan. cume nak bagitau, saya dah berjaya buat 1vidoeklip yang sangat comel lote dan cute mute. sukeee.. hari ni kalu de peluang nak buat lagi 1.. heee..

boleh nampak tak pic yang telah di bulatkan tu?? cari dalam gallery sampai jumpe tau. *omg.. nampak comel di situ kan..* dah jumpe ke belum videoklip tu?? pastu pegi je kat pic tu dan klik. mudah bukan??


see.. cute mute comel lote kan.. rasa macam nak tengok banyak2 kali kan lepas tu.. *perasan sungguh*.. lepas dah tengok videoklip tu jangan lupe untuk klik pada button 'VOTE' tu ehhh.. *undilah saya. tak baik pakse2 orang*.. tapi tak rugi kalau anda vote. sebab hadiah yang di tawarkan bukan sahaja untuk yang buat videoklip. yang tengok pun boleh menang hadiah tau. dengan syarat kene la vote *ayat pancing undi lagi*..


cepat2 klik www.cornetto.com.my untuk keterangan yang lebih lanjut. Pertandingan berlangsung dari 8 mac hingga 30 april 2010 sahaja. mane tau idea uols sume lebih kreatif dan boleh hasilkan videoklip yang lebih comel dan cute. *WWoooOOowww..sangat comel gile la video dia ni*

No comments: