Wednesday, March 24, 2010

Berpusing-pusing Macam Gasing


Oouucchhh... uuuhhh.. pening kepala menyerang lagi. dari hari isnin lagi dah rase pening-pening kepala. weng semacam je.. sampai muntah-muntah. tak tau la sebab pe.. bile baring rase macam kejap-kejap tertonggeng, kang kejap-kejap rase macam tengah berdiri. sedangkan mase tu tengah baring lagi pun. siap boleh rase bumi ni berpusing-pusing. tengok sume bende pun macam pusing-pusing. kenapa ehh?? tak de pulak salah makan rasenye.

Dan semalam, pening yang tak tertahan sampai muntah lagi. tak suke.. tak suke.. nasib baik sekali je. pagi ni pun masih terasa weng-weng lagi. saya syak la.. sebab gayat naik komuter kot. maklumlah.. dah tak biasa. sape biase naik komuter mesti tau camne keadaan komuter tu kalau huyung-hayang kan. belum lagi kalau dia brek mengejut. ngade2 betul rase. sikit2 pun nak gayat. lame-lame nanti ok la kot ni..

1 comment:

abg joe said...

slam...sy syor kan andro plus kepada penghidap darah tinggi Andro plus menurunkan selsema..demam selsema.demam panas.sakit tekak.masalah kerosakan hati dan cirit birit.kandungan utama adalah andrografolida yang banyak di temui di daun hempedu bumi.andrografolida berupaya mrncegah pegumpulan kolestrol yang pekat dalam saluran darah ke tahap yang lebih baik berbanding minyak ikan kod sebanyak 10 kali ganda berkesan Kajian d jalankan mendapati andrografolida mengurangkan kelesuan badan.sebanyak 50 %.sakit tekak berkurang sebanyak 40% sakit otot berkurang sebanyak 48% dan pening kerana resdung berkurang sebanyak 30%.resume untuk.di jangkiti selsema 2 kali menurun selepas amal kan.andro plus..sebotol ada 140 biji kapsul harga rm65 saja dengan formula buang lemak n sejukan badan...hubungi sy..mohd zuhairi 0174687570....amat amat berkesan