Thursday, April 8, 2010

Yang Mana Satu Perlu Nak di Utamakan??

Runsing dan susah untuk membuat keputusan. Tak tau mane 1 yang perlu di utamakan. Sabtu ni 10hb april 2010 de banyak program. Kenapa la mesti kat tarikh yang sama. Hohhhh… Susah hati la. Hari sabtu ni de jemputan reunion dengan member2 kelas 5sains, sabtu ni jugak ofis anjurkan tournament bowling dan sabtu ni jugak la de jemputan kahwin irra. Okey.. kalau nak ikut adilnye, kene ikut mane yang jemput or bagitau dulu la kan. Tapi tetap la akan rase bersalah. Susahnye nak buat keputusan.

Jemputan yang mule2 dapat dari member2 5sains. Awal2 lagi diorang dah bagitau nak buat reunion. Kali ni lokasi yang diorang pilih kat alamanda. Dekat je dengan serdang. So, tak de alasan saya tak boleh nak join. Diorang sume boleh datang dari banting, kenapa tidak saya.

Program yang kedua pulak, dapat jemputan dari ofis sendiri. De tournament bowling. Mule2 memang rase nak join sangat2. Tapi sebab de reunion tu, saya decide nak jadi pom2 girl je. Boleh datang lambat sikit. Lagipun tournament tu buat kat south city plaza je. Tak jauh gak dari serdang. Rase2 boleh la saya lari2 kejap dari alamanda ke south city tu. Kire fair la kan.

Yang ketiga ni, dapat jemputan last minit dan tak terjangke. Jemputan majlis kahwin irra. Osmet 425. Kat banting. Tak pegi, macam tak patut. Nak pegi, macam tak fair kat orang lain. Kalau pegi majlis ni, tak dapat la nak pegi dua program yang dah dapat jemputan awal2 lagi tu. Jauh tu nak lari2 sane sini. Mane dan nak kejar. Lagipun tak kan nak duduk kejap je kat majlis irra nanti. Macam tak patut pulak kan..

Haaaaiiissshhhh… Camne ni.. Serba salah jadinya.. Nak kene jage hati semua pihak gak..

No comments: