Tuesday, April 27, 2010

Epy Belated Beday Untuk DIA

Pon..poooonnn... Tumpang lalu.. Tumpang lalu.. *sambil loncat2 mintak laluan* Saya dah terlambat..dah terlambat..lambat dan lambat.. Hishhh.. Dah lambat nak wish bezday kat seseorang sebenarnye ni. De bezday seseorang 25 April 2010 hari tu. Tapi sebab dia balik kampung menjalankan kewajipan kepada negara untuk mengundi, saya dah terlupa nak wish *pe kaitan dengan balik kampung dengan lupe nak wish* So, nak tebus balik kesalahan, hari ni saya nak wish gak.

"HAPPY BELATED BEZDAY KAK NAT... Sory sangat2 lambat wish. Tapi orang tak lupe tau bezday kak nat. Cume lupe nak wish je.. Hehehe.. Semoga kak nat panjang umur, murah rezeki, dah 'tua-tua' ni jangan la buat perangai tak senonoh macam..tutttt..tutttt.. Dah jadi auntie dah pun kan. Orang sayang kak nat sangat-sangat. Muaahhh..muahhh.."




Cite pasal ni patut dah buat ahad hari tu. Tapi atas sebab-sebab masalah yang tak dapat nak dielakkan, hari ni baru sempat nak wish dan buat entry ni. Sory ye kak nat. Orang tau kak nat tak marah kan..kan.. Nanti kak nat dengan abang yen belanje kitorang karok 3jam ekk.. Sempena bezday kak nat, nanti boleh la kitorang nyanyikan lagu bezday sekali mase karok 3jam tu.. Heeee...

p/s : Kak nat, nak hadiah macam tahun lepas tak?? Lalalala... Suke buli kak nat..

4 comments:

MASYA said...

adiah taun lepas nye ape ek???lupe la...

fathullahHAKIM said...

eppy besday gak

cikezza said...

masya, u kn bg kak nat rntai kristal yg cntik tu kn. i plak bg kak nat hadiah spesel. bngkus iron dia g bg kt kak nat. hahhaha..

Anonymous said...

Bagi iron yg dia sendiri ilangkan as hadiah..hampesssss