Monday, April 12, 2010

No Strings Attached

Dapat-dapat tajuk minggu ni rase macam blur-blur kejap. Pe benda pulak No Strings Attached ni.. Cari punye cari akhirnya tau dah..

Tiada tali?? Tiada wayar?? Tiada kabel?? Pe lagi yang tak de.. Tiada kontrak okeee..

Berminat?? Nak tau lebih lanjut?? Macam menarik je kan.. Meh nak ulas sikit pasal bende ni. No Strings Attached.. P1Wimax kini memperkenalkan plan terbarunya. TadaaaAAaa… new W1GGY plans yang kini menawarkan 3 plan hebat iaitu W1GGY 59, W1GGY89 dan W1GGY129. W1GGY plans boleh didapati dengan pakej serendah RM 59 sebulan. Bukan tu je, P1 juga menawarkan broadband untuk sekeluarga dari harga serendah RM49. Nak tau lebih lanjut lagi boleh layari laman web P1 W1MAX sekarang. Dengan pakej yang amat berpatutan, dan kelajuan yang stabil tidak hairanlah W1GGY plans ni menjadi pilihan ramai. Memang alah membeli menang memakai la. Confirm tak menyesal..




Banyak kelebihan bagi pengguna plan ni. Selain tanpa wayar, tanpa kontrak, modem yang ringan, W1GGY modem ni juga boleh didapati secara percuma. Tengok la kat gambar tu. Bukankah hitam itu menawan. Modem W1GGY yang hitam membuatkan hati ini tertawan la. It’s look simple and smart dowwhh.. Make me jatuh chentaaa~~

Dengan saiz modem yang comel lote dan rupa yang menawan membolehkan pengguna untuk bawa ke mana saja. Cucuk je kat laptop, dah boleh guna dah.. See.. Sangat mudah bukan. Dengan itu bolehla melayari internet kat mana-mana je dengan riang ria tanpa sebarang halangan. Ooohhh.. indahnye la kan..

Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS.

No comments: