Friday, April 2, 2010

Kena Cuci Otak

Sudah masuk waktu rehat tapi masih duduk di workstation mengadap pc dan paperwork yang bersepah. Keadaan sekeliling dah gelap. Kalau dapat tido syok ni.. Tapi de banyak perkara yang nak kene siapkan. Esok dah cuti. Semua keje nak kene siapkan hari ni. Kepala rase pening dan agak berangin. Ni mesti gara-gara duduk dalam bilik incik bos berjam2 dengar dia membebel. Otak saya telah dibasuh oleh incik bos. Pedih telinge. Tahan je la.. Diam dan dengar. Bercakap hanya bila perlu. Tu baru tunjuk paperwork tu. Belum lagi sua kat incik bos borang mintak tukar tempat keje. Mau lagi panjang kang dia bagi tazkirah. Silap2 dengan khutbah jumaat sekali dia bagi. Hahahaaa.. Rase sangat beruntung dapat bos macam dia yang memahami masalah2 staf bawahan dia macam saya ni. Cume kadang2 saya terasa macam di anak tirikan. Kalau terasa macam di anak menantukan bukankah lagi best.. Yang pilot tu ke.. Ehhh?? Mengarut dah. Nak sambung buat keje dalam suasana yang romantik ni. Camne la mate tak makin rosak kan..

3 comments:

apex said...

oit....wekend ni g air terjun jom! nak berenang2 nih......alang2 musim panas ni kan, sedap skit g berendam! hehe

cikezza said...

lmbatt... weekend dh penuh dgn aktiviti..biase la. org pnting. bnyk sgt jmputan. bln 6 kang g fmly day kt PD..ko tggl..hahahaaa..

apex said...

aku cuti sampai awal bln 7...x de2.....aku ikut...da lme aku x swimming....