Friday, April 23, 2010

Tunjuk Ajar Ku Sifu

Salam pagi jumaat semua.. Pagi ni tak nak bebel banyak2. Terasa mengantuk sangat2 sekarang ni. Kepala pun jadi weng bile tahan2 mengantuk.. Huwaaaa… Mengantuknyeee.. Pehal ni.. Layan tido dulu la kejap.. Hehehee..

Ok la. Nak pejam2 kejap *suke2 je nak main pejam2* Tapi sebelum tu nak tunjuk satu bende kat korang
*suke buat entry show off*


Comel tak?? Comel tak?? Ni la hasil tunjuk ajar ku sifu dari kak mud. Ni cubaan yang pertama. Buat simple2 sudahh.. Syok pulak edit2 pic ni. Habislaaa… Lepas ni sume gambar pun saya tacap2 kang.. Heeee.. Harap maklum la ekk.. Saya budak baru belajar. Tu yang agak jakun tu. Uols mesti lagi terer kan..

2 comments:

fathullahHAKIM said...

kire okla ni.untuk amatur.hehehe..bljar la lg.dh pndai nnt mst semua gmbar jd cntik

cikezza said...

tggu dh pro kang ekkk.. silap2 org tu pn kalah..wekkk