Monday, April 12, 2010

pada 'MEREKA'... i'm sorry

Akhirnye dalam kekeliruan nak pilih nak pegi mane sabtu yang lepas, saya terpakse bulatkan hati, pejamkan mate dan pekakkan telinge untuk pegi ke majlis kahwin irra. Saya tau pasti de yang marah dengan keputusan saya kali ni. Tapi nak buat camne.. Gegirl keliru.. Pada budak2 5sains yang datang reunion, sory sangat2 ehh.. Mungkin de hikmah tak dapat nak jumpe kali ni. Pada budak2 ofis pulak, 'wehhh.. korang kalah sebab tak de pom2 girl yang comel dan bam2 ni ekkk..' hahhahaa.. Sory jugak tak dapat nak bagi sokongan.

Dah try nak pegi semua tempat dan nak puaskan hati semua pihak. Tapi tetap tak termampu nak lakukan. Dari malam dah pikir nak pegi south city plaza dulu pagi2 tu.. Tunjuk muke kejap pun jadi la kan. Pastu zasss ke banting pegi majlis irra. Walaupun dekat je dengan rumah kampung, tapi tak niat nak balik rumah sebab dah cadang balik dari majlis irra nak terus zass ke alamanda pegi reunion 5sains. Angkut je sekali budak2 425 tu. Diorang memang sentiase rela je kena buli.

Tapi pagi tu tak sempat nak pegi south city plaza. Dan petang tu tak sempat gak nak pegi reunion 5sains. Kami sampai kat majlis irra pun dah agak lewat. Pengantin pun bersanding dah pukul 2.30petang. Waktu ni saya yakin mereka semua dah balik sebab masing2 pun bawak anak kecik *dah mesej tanye diorang lepak sampai pukul berape sebelum tu* Lain kali de mase kite jumpe la. Sory sangat2 sebab tak dapat nak join dan puaskan hati semua pihak.. Tahniah gak untuk korang yang menang tournament bowling hari tu..

No comments: