Wednesday, July 14, 2010

Kelas Renang Sesi III

Semalam adalah kelas renang sesi ketiga. Not to much story wanna share here. Semuanya baik2 saje dan makin menyeronokkan. Serius best!! Lagi2 semalam petang saya tengah stress gila2. Balik keje cepat2 konon2 nak sampai pool awal so boleh posing2 ala2 duyung dulu. Tapi tetapla sampai lambat. Pesal wehh semalam banyak kete sangat?? Selalu balik pukul 4.30 boleh drive dengan tenang. Boleh sampai serdang sebelum pukul 5. Dahla tengah stress. Menahan je denyut2 pening kepala sangkut dalam jammed. Nasib baik mase swiming ok je kepala ni. Walaupun sebenarnya tengah serabut gila!!!

Semalam belajar right arm pull dan left arm pull pulak. Yang ni memangla susah sikit. Right arm pull ok lagi kut.. Bila tang left arm pull je mule la saya rase macam kaki pun terbelit2. Hahahaa.. Pesal entah mesti jadi camtu.. rilex..rilexx.. Try banyak kali pun jadi camtu gak. Puas la ben buat demo banyak kali. Tapi paling syok bile lagi sekali ben puji saya sebab berjaya buat rigth arm pull dengan sangat bergaya. Perggghh!! Suke ehh kene puji2 ni. Terus rase semangat lebih2. Terus lupe stress2 yang menyerabutkan kepala otak kejap tadi.

Banyak kali kitorang try buat arm pull ni. So sepanjang sesi kelas semalam betul2 belajar right dan left arm pull je. Akhirnya berjaya gak la buat ikut teknik yang betul. Tu pun naik semput wehhh. Letih tuu.. Berapa kali pusing pool nak dapatkan hasil yang terbaik. Tapi belum cukup ok lagi rasenye. Kadang2 tu ok. Kadang2 tu kang entah jadi pe2 gaya. Hahaha.. Kene praktis banyak kali lagi ni.

Ben nak cepat2 habiskan 8sesi sebelum masuk bulan puase nanti.So, khamis dan sabtu nanti de kelas renang lagi. Tapi khamis ni saya takde la pulak. Betulla kata hati ni mase mule2 dulu bile kene pakse pegi. Saya memang tak rase nak pegi pun. Tapi sebab takde pe2 hal tarikh tu, saya terima je la dalam terpakse. Semalam baru terfikir.. owwhhh..patutla dari mule lagi dah rase macam something wrong je..dah rase memang tak nak pegi sangat2.. owhhh hati.. sila la tabah!!!! Nampaknya saya akan tertinggal 1 kelas dan mungkin akan termasuk ke group yang lain sabtu nanti.. Tak sukeee..!!!


ini bukan saya. tapi camni la gayenye


p/s : pics kredit to wak gugel

p/s/s : takkan berada di ofis khamis dan jumaat. sesi menghitamkan kulit.. owhh kulit.. harap2 jangan alah berlebih2 pliss. tak sanggup nak melayang lagi 3k.. standby segala ubat siap2.. kalau jadi pe2 nak tuding jari kat sape ekkk??

No comments: