Friday, July 23, 2010

Hadiah Bezday Kontroversi

salah guna kuasa. pakai sampul urusan rasmi.. tapi ni yang reject. sampul dah koyak.. di maafkan


Genap sebulan berlalu bezday saya. Tapi rase2nye masih valid lagi kutt gelaran bezday girl tu. Okee...okee.. Kalau tak valid dah pun, saya masih terima lagi kalau de sape2 nak bagi hadiah bezday. Cepat sikit hantar yeee.. Dah lambat sebulan dah ni. Hihiiii.. *tak baik meminta2.. not gud..not gud..*

Baru2 ni dapat hadiah bezday yang mendatangkan kontroversi. De orang sentap dan terasa pasal hadiah ni. Sebab hadiah ni saya terima dari seorang kawan. Iyeee.. dari KAWAN. Kenapa orang suke fikir negatif kat orang lain. Saya tau ianya agak mahal untuk dijadikan hadiah kepada seorang kawan seperti saya. Dia ikhlas beri. Dan sepatutnya saya hargai dengan ikhlas menerima tanpa perlu rasa curiga. Kan itu lebih baik. Asal tidak berlebih-lebih dan mengharapkan balasan yang tak tercapai dek akal sudahlah. Kalau tak saya akan bungkus semula dan kembalikan. Heeeiii.. Saya tau itu kawan saya. Dia ikhlas. TITIK.


i'm crazy for you?? sangat tidak bermakne di situ. jangan suka salah anggap!!! hehhhh.. nampak sangat orang kedai tolong balutkan


Tak bajet pun isi dalam sampul tu apa. Mula2 fikir mug je. Sebab bulat2. Dapat dari pagi kat ofis. Tapi letak tepi je. Dah sampai kat rumah petang tu baru sempat nak bukak. Bukan tak menghargai. Cume tak nak de yang salah faham dan kecoh2. Mulut orang kan susah di tutup.


sooo suprise..!!! its nina ricci


Melampau sangat ke?? Okee.. Saya tau ianya boleh mendatangkan curiga dan sangsi. Terima kasih sangat2 kat orang yang memeberi *nama terpakse dirahsiakan atas faktor private & confidential*.. Sorry untuk pihak yang lain. Saya tidak meminta dan tak pernah meminta untuk dihadiahkan nina ricci. Saya tak salah dan berhak untuk menerima kan??


p/s : orang cakap, kalau orang beri minyak wangi kat seseorang sebab dia suke nak bau badan orang tu. dia nak orang tu wangi2. tapi kalau fikir positif, dia beri minyak wangi sebab saya ni bucukk + masyammm la kan..?? tak ke?? be positif boleh tak??!!!

No comments: