Tuesday, July 27, 2010

Family Day Jabatan Pertanian Sg. Burong Part 3

sambungan dari part 1 dan part 2

Aktiviti hari ketiga adalah...BALIKKK... Owwhhh..adik2 sangat suke dapat balik rumah sebab konon dah lame sangat tinggal ps2. Geram je siap ajak balik dari malam lagi sebab dah tak sabar2 nak layan ps2 dia tu. Tapi sume pun buat2 tak dengar je. Hahaha.. Nasib baik gak dia tak terfikir nak bawak sekali ps2 tu. Kalau tak, harusla dia tak kuar bilik langsung. Sibuk bertarung nyawa je.. Konon hebat sangatla tu..

big family..bersama hamper ayah..adik2 bengang tak dapat nak bukak.. hihiiii..

sementara tunggu akak checkout.. kat depan Rumah Peranginan Persekutuan Port Dickson

Sebelum balik harusla ada sarapan dulu *terlebih2 makan wehh kat sini. sedap2 pulak tu* Lagipun nak jumpe mereka2 yang lain nak salam2 mmmuaahh..mmuuaahh dulu. Yela.. tak tau entah bile dapat jumpe lagi.

Tibe2 terperasan satu gambar ni. Gambar yang membuktikan bahawa resakse gorgon tu sangat bahaya. Sampai punah jahanam buaian di buatnye. Gara2 makanan dah habis, terus dia kunyah2 buaian tu dengan rakus. Hahahaa..

resakse gorgon menyerang.. yang tengah nak minum air tu.. Larikkksss..

Selebihnya adalah sesi bergambar sefamilia sebagai kenangan...





dan semestinya de aksi gedik bersama

photogedix se'family'

Last sekali.. kene la tunjuk pix tuan rumah. Rase macam dah lame je tak mencapub jaja gambar sendiri kat belog. Hihiiii.. Heiipp..heppp.. Tak boleh nak marah. Ni belog saya. Ikut suke la nak letak gambar sendiri banyak2. Kan??

cik3zza

OhhhoooOOoo.. De yang terlupa lagi. Atas permintaan terutama sekali danial *ngade ko ehhh*..ezza letakkan pix yang nak sangat tengok mase sukaneka tu. Gelak la korang puas2 guling2. Ezza dah puas berguling atas pasir hari tu. Korang yang nak sangat tengok kan. Layannn..

kingkong yang di datangkan khas dari jawa.. hihiiii.. berlaku kejam sekali sekala..lalalaa...


p/s : tamat kisah family day. akhirnya berjaya gak buat entry ni walaupun dah terperam lama..

p/s/s : wehh kak ijan.. kalau nak semua pics, balik banting kang angkut lapy sekali. tak rajin le nak upload dalam muka buku. resakse rajin kutt.. tempat dia wifi terbaekk kan.. takyah la pakai berukben lagi youuu..

5 comments:

d.i.m said...

macam sonok je kan, dpt berfamily2 mcm ni...
dh lame xrs mcm ni...kena plan satu yg mcm ni ni

apex said...

oit...sedap2 je pggil aku resakse gorgon!!!ko dobejiron!!!hahaha.....sedap x aku bg nama...wink2*

cik3zza said...

danial : siyes best wehh.. bkn slalu dpt kmpul reramai

resakse : hahaha.. dobejiron mcm krang glemer je.. malu2 plak nk pggil angelina jolie..huhuuu..

apex said...

berangan de bibir tebal mcm angelina jolie la tu! miahahaha~

cik3zza said...

oh tidakkk.. bibir aii dh cukup seksi mengancam bikin org tergoda.. wakakaaaa..