Wednesday, June 9, 2010

Seperti Yang di Janjikan

Gile pemalas sekarang ni kan.. Dah seminggu balik baru hari ni nak tunaikan pe yang dah di janjikan hari tu.. Malas nak buat entry banyak2. So untuk cite kali ni saya akan buat entry secara random sajorkk. See.. masih kemalasan lagi tuhh.. Bukan pe. Saya penat la wehh.. Balik2 hari tu tak sihat pulak. Dan selebihnye adalah sesi merehat dan menenangkan minda sambil2 window shopping, shopping moping, jalan-jalan dan nonton2.. *hambekkk..sume pun nak double2kan*

Tapi kannn.. entry ni belum lagi nak cite ke mane saya hilang selama 5hari minggu lepas. Ni saje nak bagi mukadimah je dulu. Intro je dulu. Cite pasal tu tunggu entry lain ehh. Baru sempat nak kutip gambar2 yang de dari member2. Saya tak bawak kemera sendiri sebab uncle law tak bagi bawak dslr dia. Mati hidup semula pun dia takkan bagi wehhh.. Buah hati pengarang jantung nombor 1 tu. Maintenance dia je la yang lebih2. Mane boleh pisah lame2. Nanti rindu-rinduan la konon. Agaknye kalau saya bawak dslr dia tu, mesti setiap jam saya akan dapat sms camni "ok tak?? jage baik2 tau.. simpan tempat selamat.. jangan tinggal merata.. gantung je kat leher" Adoiii.. Mau tekanan jiwa raga saya kang.. Hahaaa.. Tipu jeee.. Saya takde pun sampai nak bawak dslr bagai. Tak larat la nak gantung kat leher sepanjang mase. Dah la berat berkilo2.

Ehhh.. Merapu banyak dah ni. So untuk intro ni, uols layankan je la pic dari E66 dulu. Pics selebihnye masih dalam proses edit2 dan bubuh watermark. Tak letak kang esok2 de pulak cik enon yang tak malu mengaku muke comel saya tu muke dia. Bahayee wooo...!!


sape dapat teka saya pegi mane.. rasenye macam sume pun dah tau jee..



bersama anes si mata sepet..hehee

2 comments:

Anonymous said...

cam mSk jerppppp....hahahahaha

Danial Marzuki said...

nice...mcm budak skolah je, kekekke