Friday, June 25, 2010

Salam Sayang dan Terima Kasih Semua



Hari ni baru sempat nak buat entry khas untuk hari istimewa ni. 23 jun hari tu genapla umur saya 25 tahun. Dah masuk alam dewasa dalam tak sedar. Tapi tak rase pun macam dah dewasa. Selalu rase perangai ni masih lagi macam kanak2 riang. Pe2 pun, thanks kat sume yang wish bezday hari tu. Yang wish kt fb, wish kat email, mesej tanpa henti dari tepat jam 12malam, yang call dan nyanyikan lagu bezday secara rela dan secara paksa, yang wish kat ofis dan banyak cara lagila. Saya hargai dan sangat2 berterima kasih dengan ingatan uols sume kat saya. Terharu aii tau. De gak yang buat entry khas untuk bezday saya hari tu. Sape lagi kalau bukan masya dan uncle law. Nak tengok entry khas tu?? Sila klik SINI dan SINI..

Kejap je kan dah 25 tahun. Pasni 26, 27, 28.. Tau2 kang dah 30.. Wuwuuu.. Tua dah ke?? Kawan2 seangkatan sume dah de family sendiri, dah de anak. Saya?? Masih camni lagi. Cool dan rilex jee.. Wat pe gopoh gapah sangat nak kahwin kan.. Sampai mase kang saya kahwin la. Kejap2 kang fikir.. 'cepat2 la kahwin.. dah serabut fikir macam2 urusan yang menyesakkan kepala'.. *bukan sebab gatal ehh* Sampai tahap malas fikir macam sekarang ni.. 'esok2 je la sambung fikir.. rase macam mude lagi pulak nak kahwin'.. Camno tu?? Esok2 je la fikir dan renung2kan.. Malas~~

Harap2 pasni saya akan terus sihat selalu. Tahun ni je dah macam2 penyakit datang.. *de sorang member yang dah lame saya tak jumpe tibe2 mesej suruh saya pegi jumpe orang pandai agama.. nampak lain je kat saya sekarang ni. macam kene santau.. ciri2 sume de kat saya sekarang.. Seram~~~ Mintak dijauhkan* Saya tak mintak banyak. Cume berharap akan di panjangkan umur, dimurahkan rezeki dan boleh terus buat mereka2 tersayang yang sentiasa disekekliling saya bahagia dan terus tersenyum bersama saya. *Umur dah meningkat. Target nak naik pangkat dan sambung belajar masih lagi samar2 nampaknya*


ecard dari uncle law. bertuah punye uncle law. tau la dunia dah canggih, dah moden. bagi kad bezday pun pakai emel je sekarang ni ehh..

1 comment:

Danial Marzuki said...

hepi belated besday cik ezza...