Tuesday, June 29, 2010

Parcel dah sampai.. Yeayyy.. Saya sooOokaa..


Jumaat lepas dapat sorry note dari pos laju. So balik keje petang tu terus cepat2 berkejar ke pejabat pos kat bangi nak pegi amik parcel tu. Nasib baik la sempat. Kalau tak, harusla saya menyanyi2 kat telinge unlce law sebab dia tak pegi amik awal2. Memang saya tertunggu2 parcel tu. Tu yang tak boleh nak amik lambat2. Excited woo..


ni la dia parcel yang saya nanti2kan tu


Dapat je bungkusan ni, uncle law pulak yang excited lebih2. Macamkan barang dia je. Dia pulak yang bising2 suruh cepat2 bukak bungkusan tu nak tangok isi dalam..


tengokkk... slumber badak je dia koyakkan bungkusan tu. Memang over..


taraaaa... tu la dia bendenye. yang kaler hitam putih tu. nampak?? resit dengan bisnes kad tu saya hadiahkan khas untuk uncle law. nanti senang saya nak buat claim.. hahaha.. kejam..

Saya suke sangat2..suke..suke..suke..suke.. Suke berganda2. Memang cantik menarik tertarik la.. Nak tau pe bende yang kaler hitam putih tu?? Tungguuuu..

No comments: