Thursday, May 6, 2010

Ahad Minggu Ni Dah 9 Mei 2010 Laa..

dah dapat hadiah untuk besday girl.. sukenye diaaa..


9 Mei dah semakin hampir. Agak-agak sempat tak nak sambar bonia tu.. Adeehhh.. Nyesal pulak tak beli je hari tu. Dah alang-alang tengah sale 40%. Bukan senang nak dapat. Dah de orang sudi nak tolong gesekkan pun boleh jual mahal lagi. Sibuk nak pikir-pikir dulu. Kan dah dok teringat-ingat je..



suke gile kat sunglasses bonia ni.. kalau aii pakai dah macam ala2 datin wanabe.. hahahaaa.. masya dan kak mud tak sesuai pakai yang ni.. Biar aii sorang je ala2 datin.. lalalaaa..

4 comments:

mudah said...

i suker sangat...kalu kaki pun x gatal nak gi kedai kacamata nih..maybe i pon x dpt birthday gift from me to me...huhuuhu..apa lagi..jom arr...i offer lagi nih..jom..

EiDa_wAn!e said...

mcm cunnnn...

cik3zza said...

kak mud : dh hbis offer pun kan..huwaaa..

ceynuk : siyes cun tauuu

EiDa_wAn!e said...

jadik sambar tak mon?