Wednesday, May 12, 2010

Mari Belajar Berenang


model pakaian renang tak terlampau *ni gambar tahun 2008..tu yang nampak tembam sikit tu*


Yeaaayyy.. Lepas ni aktiviti harian makin padat. De kelas renang petang-petang hari *tak confirm lagi hari pe pun* Kelas seminggu dua kali. Maybe amik hari selasa dan khamis kutt.. Lepas keje terus cepat2 balik nak terjun tiruk kuak gajah dalam kolam renang.. Hahahaaa.. Tak sabar dah niii.. Jom join same.. Best tau. Tak tipu punyee..



Model majalah mangga posing tepi kolam..hahaha.. macam kat tepi pantai je tengok kat belakang tu *posing maut sampai bergulung-gulung carpet. ni pun gambar tahun 2008*


p/s : kak nat, kenal tak baju renang ni?? baju ni la kitorang gelak guling2 sebab dah macam kure-kure..Hahahaaa..

4 comments:

d.i.m said...

skg ni kurus ke cik ezza
mcm xda beza je...kekke

MiLi said...

Perghhh..Mcm ikan duyunglah...

cik3zza said...

danial : kurusla wehhh.. dh underweight dh pun ni..kalau tgk pipi tu mmang la nmpk sme je..

mili : mmang la feeling2 nk jd ikan duyung tu..ikan duyung xpe..jgn ikan dugong sudahh..hahaha..

d.i.m said...

kalo sekarang ni ko kata kurus, so maknanya dulu 'agak berisi'...
hmmmm mcm na ye rupa cik ezza masa tu???