Wednesday, May 26, 2010

Nantikan Kepulangan Ku





~~Beratnya rasa hati nak melangkah pergi.. Tetapi apakan daya aku terpaksa~~ *sedih macamkan kene pegi setahun je..poyo sungguh la rase*



Alahaiiii.. sedihnye bile kene pagi lame2 ni.. Terpakse la biarkan blog ni bersawang lagi untuk sekelian kalinya *macam tak biase je. padahal selalu je biar blog ni bersawang* Selame lima hari ni saya takde. Tak dapat nak jenguk2 blog uols. Tak dapat nak blogwalking, bloghopping lagi kan pulak nak update blog. Entry auto publish pun saya tak sempat nak buat. Maklum je la. Konon2 busy memanjang. So, tunggu saya balik nanti je la ehh. Kang jenuh la uols nak melayan saya merapu kat sini stok cover balik 5 hari yang terlepas. Hahaaaa.. Ngeri tak??


p/s : sape akan rindukan saya???sila angkat tangan.. *perasan..bajet glemer*

No comments: