Friday, August 20, 2010

Walaupun Nombor Rumah Hitam, Dalamnya Tetap Ceria!!!

depan rumah 425

Nampak tak pe2 yang pelik dalam pic kat atas tu?? Okeee.. Saya tau nanti mesti de yang kata... 'yang lainnya rumah sebelah dinding cantik.. rumah 425 dinding dah berlumut.. nombor rumah pun itam'.. Lagi2 tuan anon. Dia suke komen bagi orang down. Tak pe. Asal tak bikin saya touching sampai tangkap leleh sudah. Cepat tajamkan mata tengok pe yang pelik dalam gambar tu. Alaaa.. Senang je boleh nampak kan. So, meh kita kasi zoom sikit..

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

tugu tembok 425.. muka tembok betul

Drum rollss.... tadaaaa.. Tu la si tina tamtam. Balik2 keje nak tengok peti surat tibe2 rasa macam lain macam je. Rupenye de si tamtam ni. Dia tengah tumpang berteduh. Masa ni gerimis. Terus saya cepat2 kuarkan E66 snap2 pic pastu panggil masya suruh tengok. Comel je. Tapi macam sian pun de. Yang pelik tu, porch punye la luas dalam pagar nun, tapi dia tetap gak nak nyelit kat situ. Tak paham betul.

Si tamtam ni bukan kucing 425. Kadang2 je dia datang rumah tumpang2 makanan wewe. Tapi memang pemalu la sangat2. Kalau wewe tengah makan, dia tengok je dari jauh. Kang de saki baki kang baru dia pegi makan. Dasar sedar diri menumpang kut. Bagus si tamtam ni. Wewe pun mule2 je ketuk2 kepala dia. Sekarang ni dah buat tak tau je. Tak pernah la dapat pegang2 si tamtam ni. Sebab baru datang dekat je dia dah cepat2 lari. Penakut sangat. Umur lebih kurang wewe. Tapi badan keding je. Tak macam wewe. Dah macam rimau pun de. Auumm..auumm..


3 comments:

Anonymous said...

heheh~~wewe ngan tamtam eh??comei jek..tp emon yg mana eh?/napa x amik gambar dia skali??heheh~~v(^^,)v...

cik3zza said...

tuan anon : emon?? owwhh.. tu tggu hari sabtu pkul 7.30 kt ntv7.. msti de.. hahaha..

ank kucing yg bru lhir tu blhla bg nme emon kang. tp mcm lg best je bg nme 'si tikus makmal'..

d.i.m said...

yela mula2 tgk kat gambar atas memang xnmpk kucing tu...

kucing memang mcm tu kan, sengaja membuat aksi2 comel...ish2