Friday, February 11, 2011

Kesedihan Berganda

Rasa macam nak menangis saat ni. Dem!!! Kenapa mesti de rasa camni masa kat ofis. Susah nak control. Kesedihan berganda bila tiba2 tersedar dah buat salah kat kad jemputan sedangkan dah proceed dan saya rasa printing oredi done now!! Macam mana saya boleh cuai dengan perkara penting ni. OmaiGod!!! Apa saya dah buat ni. Cuai!! Cuai!!! 10times make correction still do de dumb mistake!! Saya harap saya yang dah tersalah tengok tadi. Harap2 hasilnya baik2 saja nanti.

Lagi sedih bila kejap tadi lady bos panggil untuk sampaikan amanah dan handover keje sebab dia tak sempat nak train new lady bos nanti. Sedih~~~ Saya akan kehilangan bos. Dan entah untuk kali ke berapa bertukar bos sejak 3tahun keje kat sini. Kami tak la kamceng sangat. Tapi as a boss and staff, baik2 saje. Sebab dia bukan seorang boss yang bossy. Juz like a fren. De masa we can share personal matter. De masa masing2 buat hal sendiri. Sebab tu saya selesa bekerja dengan dia. Owwwhhh.. Think positive. Mungkin hari esok akan lebih baik dari hari ni. Kan?? Tapi hati tetap mahu menangis saat ni~~~

p/s : I like to walk in the rain because nobody knows that I'm crying

3 comments:

Anonymous said...

aper yg salah typing kat kad jemputan ko tu ?

fadwa daud said...

don't worry..
everything will gonna be ok..
just pray for the best ya..
:)

cik3zza said...

EiDa_wAn!e : huhuuu.. hrap2 aku yg silap tgk. sbb akim ckp dh check dh btl dh. takutttt!!!

fadwa : thanks awk.. tgh cbe bertenang n b'hrap semuanya baik2 je nnt..