Wednesday, February 16, 2011

Candy Goodie Bags

dah penuh 1 box

Candy goodies dah hampir siap. Malam ni kalau gigih mengadap benda ni rasa2nya boleh siap semua la kot. Buat tak banyak. 300pcs je pun. Malam tadi je dah berjaya siapkan separuh. Tu pun hasil bantuan masya dan FH. Bagi kat FH sikit suruh dia sama2 buat kat rumah. Si masya geram kot tengok saya leka diselubungi candy, terus cepat2 tutup lapy tolong buat sama. Pastu dia yang gian buat tamo behenti pulak. Cepat sikit keje saya siap bila de yang membantu. Thanks..

sumber : google images

Comel kan kalau dapat buat macam yang pink ni. Suka kat riben polka dot tu. Ahaaaa..!!! Idea sudah mari.. Nak cuba buat la.. Sukeee... sukee~~~ :)

2 comments:

Dim Benihana said...

yes yes nant dapat ni...keke

cik3zza said...

kena dtg bwk zura bru blh dpt.. hihiii..