Wednesday, August 17, 2011

Ubat Stress Saya

Lately ni saya rasa sangat stress. Stress dengan keadaan sekeliling sampai buatkan saya moody yang teramat. Rimas!! Dah lama kot saya pendam-pendam-pendam. Sampai satu tahap, sampai rasa tak boleh nak simpan sorang-sorang lagi dah. Kesian FH. Terkejut bila saya tiba-tiba nangis-nangis-nangis tanpa dia tau sebab. Bukan saya tamoo share cite dengan dia selama ni. Tapi saya rasa saya boleh handle benda tu sorang-sorang. Saya sangka, bila saya berdiam benda tu akan jadi senyap. Tapi rupanya makin melampau-lampau.

Selain dari FH, ni la antara ubat stress saya


Semalam dapat lepak lama-lama buka puasa kat 425. FH de program buka puasa kat ofis dia. Saya adalah malas nak join. Makanya, saya menumpang kasih la dengan masya berbuka kat 425. Walaupun lauk simple, tapi heaven. Sambil makan, sembang-sembang gelak-gelak melayan otak gila-gila masing-masing. Seronok!!! Lupa dah pasal stress tu. Sebab budak masya ni tempat saya luahkan masalah saya selama ni. 'sory la yuu.. Dah la penat baru balik outstesen. Kene melayan i pulak..'

So hari ni dah happy-happy-happy. Tapi pagi-pagi tadi de je yang sengaja carik pasal nak bagi saya moody balik. Cukup-cukup la tu menyebarkan cerita palsu pasal saya. Saya bukan artis. So tak payah la nak gosip panas lebih-lebih. Malas layan..malas layan..malas layan.. Suka hati la nak cakap apa. Yang penting saya bahagia dengan mereka-mereka yang sayangkan saya!!!! Cukup!!

2 comments:

free'z said...

saper plak yang bergosip panas2x pasal u nie..?? u artis kerr sampai nak bergosip pasal u..?? eeeheh..
tp kalo kiter bergosip..
satu "bahagian" tuhh pasang telinga x kirer aarr kiter gosip terang benderang ataupun bisik berbisik..dongar ajeee dorang niee..

MASYA said...

huhu terharu ahkak u....sob sob sob jgn le wat i nanges2 lagi...huhuh