Friday, August 5, 2011

Dah Dapat SAMPUL Duit Raya

Semalam de banyak urusan dengan bank. Renew roadtax dan insuran kereta. Pastu terus buat penukaran alamat. Masa akak kat kaunter tu sibuk-sibuk uruskan dokumen, terfikir pulak pasal tukar duit raya. Dah alang-alang kat bank kan. Bukan pe. Kalau dah tukar awal ni senang. Tak payah bersesak kat bank hujung bulan ramadhan nanti. Sekali akak tu hulur 4paket sampul duit raya. Ehhh.. macam tau-tau je kan. "kak.. kalau akak bagi sampul berisi kan lagi syokkk.." :p Memang tak la kan.


Settle je urusan kereta, settlekan urusan akaun ASB pulak. Ding dong ding dong ding dong... terus terlupa nak tanya pasal tukar duit raya. Hurrrmmm.. Lain kali je la. Yang penting, dah selesaikan urusan yang lagi penting. Senang hati sikit. Pastu dapat sampul duit raya pulak kan. Sekarang ni dah tak pernah beli sampul duit raya. Pegi shopping sana sini mesti dapat masa kat kaunter bayaran. Jimat duit.

2 comments:

LidaRahim said...

banyak nyer dapattttttttttttt (jeles)... nak hulur muka gak lar kat mebeng walopon guna m2u jer agak2 depa layan tak?? huhu

cik3zza said...

kak ida,
dapat gak kot.. nanti dorang hantar gambar sampul duit raye via emel.. boleh tak?? :)