Wednesday, August 3, 2011

Ia Cantik Ia Manis

Selamat pagi semua!!! Selamat menjalankan ibadah puasa untuk hari yang ketiga. Pagi-pagi ni moh la kita menjamu mata. Tengok yang cantik-cantik, yang manis-manis.


Bulan puasa ni, tengok semua makanan pun nampak macam sedap kan. Macam je la. Sedap ke tak tu belum tau lagi. Cara yang terbaik, kurangkan aktiviti mengukur lilit bazar ramadhan. Rambang mata kang. Masak je kat rumah. Tapi jenuh gak la memikirkan menu yang nak di masak. Rebus jagung pun ok jugak kan. Jagung manis jagung cantik, terbaik dari kampung. Pencuci mulut yang mudah dan ringkas nak sediakan.

huiii.. kuning betul kan

kasi close up lagi.. cantik je butir-butir jagung ni

style corn in cup.. cara makan orang malas menggigit tongkol jagung.. saya la tu.. :p

3 comments:

Dim Benihana said...

jagung tu nmpk sgt sedap..
kuning gila, edit ye..

cik3zza said...

memang sedap..
yg kuning tu orginal la.. xde edit2 pun..
amik pics pun pkai compact camera je

FH said...

original from camera