Friday, August 5, 2011

Brownies Pop Cakes

brownies pop cakes

Ini bukan projek cookies raya. Projek cookies raya masih belum bermula. Tunggu la dah penghujung ramadhan nanti. Ni projek beberapa hari sebelum kedatangan ramadhan. Sambil buat, feeling-feeling dah nak hari raya. ^_*

First time buat pop cakes. Resepi pakai belasah je pulak tu. Takde ikut mana-mana resepi, takde sukatan. Buat--buat--buat--buat... Taraaa!! Dah siap. Tu la jadinya, resepi ciptaan saya dan FH. Sedap!!!

Ada pulak yang ingat saya nak bisnes brownies pop cakes ni sempena hari raya nanti. Huhuuu.. Tak terfikir pun. Buat untuk makan sendiri tu bolehla. Sedap untuk tekak sendiri. Tekak orang lain, memang tak dijamin.

2 comments:

EiDa_wAn!e said...

nak rasa !!! antar kat bukit subang 1 tupperwear :)

cik3zza said...

uhukkkk.. kalau nak rasa kne la dtg ptrjya.. kalau bwk ke bukit subang tu takut pop cakes ni dah cair dlm mulut je nnt.. :p