Tuesday, February 23, 2010

SENTAP

waktu kejadian : baru je kejap td
tempat : pantry yang kecik comel
suasana : huru hara (dah sume pun nak cakap)
keadaan : baru habis makan sambil sibuk2 penuhkan ruang

tibe2 masuk sorang akak ni yang baru je sampai. datang tepuk2 bahu cakap de bad news. ingatkan mende la. dalam kepala dok pikir de kematiankah..?? tak dapat naik pangkat kah..?? aku yang tercengang2 blur ni dah mule serabut. sekali dia bagitau... "bos nak awak gantikan tempat dia pegi national conference 1 mac nanti. dia pesan awak kena amik note segala pe yang de. sebab awak pegi wakil dia"... haaa.. baru semalam aku hantar name orang lain wakil bos aku. tengok2 ari ni, aku gak yang kena pegi.

alamakkkk...tak bestnyeee.. pegi sorang2 yang orang2 di sekeliling sume adalah pangkat bos2. SORANG..?? i dun likeee.. segan wehhh.. ayat2 yang biase akan kedengaran adalah "ehhh.. awak dari cawangan mane..??intake bile..??tak pernah nampak pun.." terasa sangat kerdilnye diri aku yang comel ni.

persoalan di sini, patut tak kalu aku amik cuti je 1 mac nanti..?? agak2 bos aku marah tak ekkk..?? eehhh.. baru perasan, 1 mac tu isnin minggu depan je la.. owwhhh.. sangat susah hati dah ni..

No comments: