Tuesday, February 23, 2010

semalam yang SIBUK

semalam adalah hari yang sangat bz. biase la kalu dah hari isnin kan. aku buat keje secara marathon. memang sangat gigih la. tapi tak de la fokus kat keje 100%. hehehee. tu biase la kan. nak dekat mase lunch sampai la pukul 2, si faridah datang lepak kat tempat aku. sembang je lebih. mane nak siap keje kan.

dan semalam gak aku in moody mood. sape suruh carik pasal. padan muke dah kene marah. geram betul. malasla nak ingat pasal bende2 camni pagi2 ni. kang merosakkan mood aku je. malas nak layan.

pagi2 ni semangat nak siapkan sume keje yang dah lame pending. de orang tu hari ni mesti gigih nak buat tutorial kan. jangan lupe ajar ekk. name pn saya budak baru belajar. hehee. siang2 gigih buat tutorial. malam2 kang gigih berjuang kat bugs pulak. siap beratur amik turn. semangatttt...

No comments: