Thursday, February 18, 2010

saya budak baru belajar

huhuuuu..mengantuk sangat2 pagi ni..nasib baik de orang baik hati hantarkan pegi keje pagi ni...dalam kereta aku boleh terlena kejap tadi..sampai ofis masih gelap lagi..layan tido dulu 1round...hehehe...

pagi ni banyak keje nak siapkan..fail menimbun2 atas meja..banyak keje yang masih pending...tapi sampai sekarang ni aura rajin masih tak datang2 lagi dalam diri..jap lagi kalau dah mule buat keje..memang xtoleh kanan kiri dah..fokus kat keje...fokus la sangat kan..hahahaaa...

masih kemalasan lagi nak mule buat keje ni..pagi2 camni biasenye aku layan cuci2 mata dulu..bagi minda ni cergas skit..layan game 1round ke..window shopping ke..gossip ke..heeheee...tapi sekarang ni tengah rajin seacrh pasal tips2 berblogging dari blog-blog yang popular...nak buat ape2 pun kene la tau undang2 kan..salah2 terjah kang xpasal2 je jadi masalah negara..nama pun SAYA BUDAK BARU BELAJAR..KALAU SALAH SILA TUNJUKKAN..banyak lagi yang aku xtau ni..n banyak lagi yang aku kena belajar ni...

aduan rakyat : wewe dh kembali kepada kami malam tadi...balik bersama2 SANYO 32"..flet skrin lagi kooo...cayalahhh..

1 comment:

MASYA said...

khen...dasat kan...hehe