Friday, February 19, 2010

saya tak se'HOT' dan se'POPULAR' dia

bunyi macam orang jeleskan. kagum jap. sangat dahsyat la penangan dia kat sume orang. kat mane2 pun orang cakap pasal dia, tanye pasal dia. kt fb, kt ym, kt blog. pehhhh.. hebat sungguh la. kat fs, aku tak pasti la pulak. aku sendiri pun dah lame gile tak bukak fs aku tu.


pic last sebelum dia mengembara hari tu. kalu tido suke buat gaya pelik2


ni pic lepas dia selamat sampai rumah lepas mengembara jadi perantau. aku rase dia g kutip angpow la dari rumah ke rumah. nampak macam penat sangat je tu

tido siap peluk buku kak ayu lagi tu. nanti 'ayah hafiz' marah tak tau aaa... wewe si kecik ni la yang aku maksudkan popular tu. mau taknye. dalam fb pun orang sebut2 pasal dia. kt blog lagila. siap de gambar dia lagi. kelassss ko wewe. member2 ym aku pun sibuk tanye pasal dia je. over ko punye kempen wewe.. tak boleh jadi ni..

4 comments:

MASYA said...

e'eh...simut busuk i pon masuk dlm blog u ek...kelas tau!!!

MASYA said...

eh baru prasan...patut blur kan background gmbr tu....

mudah said...

hmmm, cover la..ckit selimut bucuk masya tu...ish2..hehehhe

MASYA said...

hehe glamer u..cimut busuk i masuk blog...kak mud ade pape yg perlu kiteorg masukkan dlm blog???bantal busuk ke???ha yg pink tu sape punye ek???