Thursday, December 9, 2010

10 Pasangan Peringkat Akhir Peraduan Gerbang Cinta



Semalam pagi keputusan rasmi dah dikeluarkan kat fb gerbang cinta. Dah kecoh dari jumaat yang lepas lagi. Yela.. Masing2 pun nak tau kan. Bukan kata peserta2 je nak tau. So semalam pagi dah terjawab semua persoalan secara rasmi. Dukacita dimaklumkan, kami tak terpilih untuk ke peringkat akhir. Tamat sampai di sini saja perjuangan kami dalam peraduan gerbang cinta musim ke-2 ni. Semua hebat2 wehhh.. Dapat ke peringkat separuh akhir hari tu pun dah rasa macam tak percaya. Pe2 pun, tetap rasa bertuah sebab sekurang-kurangnya kami dapat rasa pengalaman ni, dapat kenal ramai kawan2, dapat banyak ilmu.. Terima kasih untuk semua yang mendoakan kami selama ni. Yang bagi sokongan, yang bagi kata2 semangat.. Cuakkan nak g interview hari tu. Saya kan memang gelabah lebih.. Phewww..

Senarai nama finalis PESERTA GERBANG CINTA 2010/11 (Musim Kedua)

1. Farid Fikri Shukri & Nur Natalia ku Yusof
2. Harizal Bin Hashim & Nurul Dayana Mohd Zani
3. Marni Azlina Bt Deraman & Mohd Shaharul Hisyam b Hashim
4. Nurul Ainie Mohamad & Mohd Izham Saripudin
5. Mohd Danial Hasan Basari & Nurul Iliyiana Nor Zaidi
6. Mohd Ridhuan Roselee & Nur Yasmin Mahazir
7. Mohd Shuib Mohd Deris & Ainul Malina Ismail
8. Nurul Hasni Fariza Hj Khairani & Mohd Firdaus Bin Hj Ashaari
9. Tun Nor Azura Mohamed Hafizi & Mohamad Aizuddin Khairuddin
10. Nasran Hafiz Hassim & Salina Aziz


Tahniah kepada 10 pasangan yang berjaya ke peringkat akhir. Semoga berjaya. Memang terbaik antara yang terbaik. Korang memang hebat. Kahwin nanti jangan lupa jemput. Nak gak rasa pegi majlis korang yang gilang gemilang tu. Mestinya meriah..

kenangan terhebat

Hurrrmmm.. Baru awal bulan disember, jadual dah pack setiap minggu. Kene banyak curi masa untuk uruskan macam2 benda. Harap2 kali ni tarikh yang dipilih tak dapat tentangan dari banyak pihak lagi. Kami sudah letihhhh..!!! Elak sana, elak sini.. tup..tuppp tarikh kahwin hampir2 bertembung dengan besfren kat kampung masa zaman kanak2 dulu. Sweet je rasa. Tapi cuak jugak. Sebab baju nikah saya nanti mak dia yang akan jahitkan. Owhhh nenek.. baju saya boleh siapkan?? Terima kasih sebab nak melayan 'cucu' yang suka datang mengejut-ngejut ni.. Huhuuuu..

7 comments:

EiDa_wAn!e said...

siapakah yg sama tarikh ? yati kah ? ehehehe ...

cik3zza said...

hahaaaaaa.... skali rmai plak daa... bg ktorg jln dlu blh x?? de yg kne kompang kt telinga kang kalau smpai masuk ulangtahun yg ke 3.. huhuuuu..

EiDa_wAn!e said...

baper HB ko kawin ni sebenarnyeee ?? aku masih ala2 kompiussss ...

d.i.m said...

xpa la xda rezki la tu, tp kira best jugak korg, dpt gak merasa masuk paper,

cik3zza said...

ceynuk : aku sendiri pun masih confius.. gegirl keliru~~~ :p

danial : takde rezeki kan.. takpe, sekurang2nya merasa join realiti program.

Norhayati Rostam said...

Wah..
kire orait la tu.
Btw, cuak nak jadi bride tu for sure makin terasa.
Dah tak lama kan.

cik3zza said...

dah semestinya cuak.. lg2 dgn preparation yg masih huru hara.. huhuuu.. btl2 menguji mental dan fizikal kan..