Sunday, April 17, 2011

Today is de day....!!!!!

Akhirnya..harinya tiba jua.. Ahamdulillah.. Semuanya berjalan lancar seperti yang dirancang.. Kami telah selamat diijabkabulkan pada 15 april 2011 selepas waktu isyak.. Dan telah selamat diraikan pada siang tadi dalam majlis yang saya rasakan sangat meriah dan sangat memberikan sejuta kenangan terindah buat diri saya. Jutaan terima kasih buat semua yang membantu..

Tak boleh nak cerita lebih2.. Pics pun takde lagi.. Dan banyak part yang mungkin saya dah terlepas pandang so mungkin takde dalam gambar.. Huhuuu... K la.. Nak bersiap.. Malam ni de bbq untuk meraikan ahli keluarga dan sanak saudara yang dah banyak bertungkus lumus 1minggu lebih ni.. Siap de karaoke lagi..

Syok pulak layan tenet.. 'pakcik tu' tengah dok kat dapur perap ayam... Hahahaaa... Awal2 dah kene buli.. Daaaa... Nak pegi tolong tengok orang perap ayam..

2 comments:

Cik Lijah - BuKan PuTerI CinDeReLla said...

hi3.....tahniah awk...moga2 pernikahan ini sentiasa dlm lindungan Allah...(^_^)..
jgn lupa review majlis ye...kih3

Miss Sunshine said...

Congratulation... Semoga berkekalan hingga ke syurga.. =)